فروشنده آب آشاميدني به قيمت عمده فروشنده آب آشاميدني به قيمت عمده .

فروشنده آب آشاميدني به قيمت عمده

ص ث صثهخ

قيمت فروش كاراگينان فيليپين Carrageenan

كاروگينان فول، كاروگينان كاپا ، كاروگينان, caroginan, Carrageenan, carrageenins

مشخصات محصول كاراگينان:
نامهاي ديگر: , كاروگينان فول، كاروگينان كاپا ، كاروگينان, caroginan, Carrageenan, carrageenins
كشور سازنده: فيليپين
بسته بندي: 25 كيلوگرمي
انواع مختلفي از كاراگينان موجود است كه بر حسب كاربرد به دسته هاي مختلفي تقسيم ميشود از جمله ميتوان به كاراگينان كاپا – كاراگينان آيونا – كاراگينان لامبدا اشاره نمود. نوع لامبدا در آب سرد محلول است ولي ژ ل تشكيل نمي‌دهد .كاپا و آيوتا كاراگينان با پروتئين‌هاي شير واكنش نموده و همراه با ساير صمغها از تراوش آب يا سرم شير به بيرون جلوگيري مي‌كنند . نوع كاپا و آيوتا درآب داغ (حرارت بالاتر از ۷۱ درجه سانتي گراد )حل مي‌شوند و به ترتيب در حضور كاتيونهاي پتاسيم و كلسيم ژلهاي قابل برگشت تشكيل مي‌دهند . ژلهاي حاصل از نوع كاپا شكننده بوده و حالت تراوش بيشتري از خود نشان مي‌دهد . درحاليكه ژلهاي آيوتا الاستيسيته و كشش بيشتري داشته و حالت تراوش وسينرسيس از خود نشان نمي‌دهند . مقدار ۱% تا ۳% درصد آن باعث تثبيت پروتئين‌هاي شير مي‌شود و در غلظت ۵/۰ تا ۱ درصد ژل تشكيل مي‌دهد . در فراورده‌هاي لبني ، دسرهاي ژله‌اي و ژله‌هاي كم كالري مصرف مي‌شود . درسيستمهايي كه محيط آنرا آب تشكيل مي‌دهد ۲/۰ تا ۱ درصد و درسيستمهاي شير ۰۱/۰ تا ۲۵/۰ درصد كاراگينان توصيه مي‌گردد.

 

فارسي
Tags: 

قيمت فروش كلسيم كلريد(كلرور كلسيم)

فروش عمده كلسيم كلرايد چيني

شركت بازرگاني تيناكم محصول كلسيم كلرايد را از كشور چين با برند داليان وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد كلريد كلسيم چهت تنظيم اسيديته و تامين يون كلسيم در صنايع لبني با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

نامهاي ديگر محصول: كلرايد كلسيم ، كلسيم كلريد، كلسيم دي كلرايد ،calcium chloride ، calcium dichloride ، E509 .
فرمول شيميايي: CaCl2
گريد: خوراكي
خلوص: 99.9%
برند: داليان چين
رنگ: سفيد

كلريد كلسيم CaCl2، نمك كلسيم و كلر است كه به عنوان يك افزودني مجاز مواد غذايي در اتحاديه اروپا براي استفاده چهت تنظيم اسيديته و تامين يون كلسيم در صنايع لبني مورد استفاده قرار ميگيرد. كلريد كلسيم طعم و مزه شور را به غذا بدون افزايش محتواي سديم ميدهد.
شكل: كلسيم كلرايد به صورت دانه دانه ، كلوخه يا پرك يافت مي شود.

فارسي
Tags: 

قيمت فروش بنزوات سديم خوراكي

واردكننده بنزوات سديم خوراكي

درباره سديم بنزوات:
نامهاي ديگر:بنزوات سديم، Sodium benzoate
شكل: پودري و كريستال
فرمول شيميايي: NaC7H5O2
رنگ: سفيد
بنزوات سديم چيست؟
بنزوات سديم نمك مشتق شده از اسيد بنزوئيك است و به عنوان يك ماده نگهدارنده در مواد غذايي و لوازم آرايشي استفاده مي شود و به همين شكل محلول در آب است. بنزوات سديم از خنثي سازي اسيد بنزوئيك توسط هيدروكسيد سديم توليد شده است. سديم بنزوات در علوم صنايع غذايي با نام اختصاري E211 مي باشد.
مكانيسم نگهدارندگي غذا
اين مكانيسم با جذب اسيد بنزوئيك توسط سلول آغاز ميشود. اگر PH داخل سلولي  به 5 يا پايين تر افت كند، فرآيند تخمير گلوكز فسفوفروكتوكيناس به شدت كاهش مي يابد،  و مانع از رشد و بقا از ميكروارگانيسم ها كه باعث فساد مواد غذايي هستند ميشود.

فارسي
Tags: 

قيمت فروش كافئين Caffeine

شركت بازرگاني تيناكم محصول كافئين را از كشور چين وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 20 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد كافئين با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

قيمت فروش پكتين PECTIN

واردكننده پكتين PECTIN

توضيحات: پكتين PECTIN
برند: سيلوا ايتاليا
شكل: پودر سفيد
پكتين نوعي هيتروساكاريد است كه از ديواره هاي ژلاتيني گياهي موجود در ميوه‌جات و سبزيجات به دست مي‌آيد. ميوه هايي همچون سيب، آلو و پرتقال، حاوي مقدار بيشتري پكتين مي باشند؛ در حالي كه ميوه هاي نرم از جمله گيلاس و توت فرنگي مقدار كمتري پكتين دارند. استفاده از پكتين در كنسروها باعث ايجاد ويسكوزيته مناسب در بافت كنسرو مي‌شود. مقدار پكتين اضافه شده به كنسروها اهميت دارد، پكتين خيلي زياد موجب لاستيكي شدن كنسرو مي‌شود و پكتين خيلي كم موجب روان‌ماندن آنها (كنسرو) مي‌شود. زماني كه پكتين با مقادير كافي شكر، ماده‌اي اسيدي مانند آبليمو و آب حرارت مي‌بيند موجب تشكيل نوعي ژله مي‌شود كه باعث لعابدار و ژله‌اي شدن مربا و مارمالاد مي‌شود. ميوه‌هاي مختلف حاوي مقادير متفاوتي پكتين هستند. سيب، انواع انگور و آلوها محتوي مقدار كافي پكتين براي ژله‌اي شدن مرباها هستند در حالي كه توت فرنگي، شاه توت، آلبالو و گيلاس حاوي مقدار بسيار كمي پكتين هستند. بنابراين براي تهيه مارمالاد از اين نوع ميوه‌ها بايد آنها را با ميوه‌هاي حاوي پكتين بيشتر تركيب كرد.

فارسي

قيمت فروش اسيد آسكوربيك Vitamin C

اسيد آسكوربيك  Vitamin C  ويتامين ث، ويتامين سي

شركت بازرگاني تيناكم محصول ويتامين سي را از كشور چين با برند فودكم و كشورهاي آلمان، فرانسه و لهستان وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در كارتن هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد ويتامين ث با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

اسيد آسكوربيك Vitamin C
نام هاي ديگر: ويتامين ث، ويتامين سي
گريد:  USP, food grade
خلوص: 99%min
بسته بندي: كارتن هاي 25 كيلوگرمي
گواهي: ISO,GMP,HALAL ,غير مجاز مي باشدHER,FDA
اسيد اسكوربيك در تركيب آلي طبيعي با خواص آنتي اكسيداني است.حل شونده در آب مي‌باشند. اسيد اسكوربيك يا ويتامين c سي يكي از موادي است كه بدن بايد از طريق مواد غذايي كه مي خورد جذب كند. اين ماده به عنوان يك مكمل است كه براي درمان و جلوگيري از اسكوربوت استفاده مي شود. اسيد آسكوربيك از نظر شيميايي از مشتقات قندها است و بيوسنتز آن از گلوكز و گالاكتوز و يا مشتقات آنها انجام مي‌شود.
در صنايع گوشت افزودن ويتامين سي باعث كاهش ميزان مصرف نيتريت و حفظ رنگ و تسريع در روند رسيدن به رنگ مناسب مورد نظر در فرآورده گوشتي مي شود و از توليد نيتروزآمين ها جلوگيري ميكند.

فارسي
Tags: 
،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۲۱:۱۹ توسط:محمدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :