فروشنده آب آشاميدني به قيمت عمده فروشنده آب آشاميدني به قيمت عمده .

فروشنده آب آشاميدني به قيمت عمده

ثقمن تفثمقف

قيمت فروش سوربات پتاسيم Potassium sorbate

 نمايندگي مستقيم سوربات پتاسيم چين و آلمان

شركت بازرگاني تيناكم محصول سوربات پتاسيمخوراكي را از كشور چين با برند فودكم و كشورهاي آلمان وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد سوربات پتاسيم خوراكي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

توضيحات: سوربات پتاسيم
نامهاي ديگر اين محصول: سوربيك پتاسيم، نمك پتاسيم سوربات
فرمول شيميايي:  C6H7KO2
بسته بندي: كارتن 25 كيلوگرمي
رنگ: سفيد

اگر عادت به خوردن محصولات پخته شده، سبزيجات كنسرو، و محصولات لبني داريد به احتمال زياد در حال خوردن سوربات پتاسيم بوده ايد. در واقع، سوربات پتاسيم يك ماده شيميايي بسيار معمول اضافه شده به مواد غذايي به دليل قيمت نسبتا ارزان آن است.  اين ماده شيميايي يك ضد كپك و ضد مخمر قوي ميباشد كه در آب (58.2٪ در 20 درجه سانتي گراد) بسيار قابل حل است. پتاسيم سوربات در صنايع غذايي به عنوان يك نگهدارنده كاربرد دارد. در زير بيشترين كاربرد سوربات تاسيم را اشاره مي كنيم:

جهت اطلاعات بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نماييد

فارسي
Tags: 

فروش اسيد سديم پيرو فسفات SAPP خوراكي

واردكننده اسيد سديم پيرو فسفات SAPP خوراكي

شركت بازرگاني تيناكم محصول اسيد سديم پيرو فسفات SAPP خوراكي را از كشور چين با برند فودكم و كشورهاي آلمان و تايلند وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسيد سديم پيرو فسفات SAPP خوراكي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

توضيحات: اسيد سديم پيرو فسفات
نامهاي ديگر اين محصول: پيرو فسفات دي سديم, فسفات دي سديم,  پيرو فسفات سديم - اسيد, دي سديم پيرو فسفات دي هيدروژن, Sodium acid pyrophosphate ,SAPP
گريد محصول: Slow ,medium ,Fast - غذايي
بسته بندي: كيسه هاي 25 كيلوگرمي
رنگ: سفيد

فارسي
Tags: 

قيمت فروش اسيد تارتاريك - جوش ترش

شركت بازرگاني تيناكم محصول تارتاريك اسيد خوراكي را از كشور چين با برند فودكم و آلمان وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد جوش ترش غذايي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

توضيحات محصول تارتاريك اسيد
نام هاي ديگر اين محصول: تارتاريك اسيد threaric acid ، dihydroxysuccinic acid، racemic acid، Uvic acid، paratartaric
برند: FOODCHEM China
بسته بندي: كيسه هاي 25 كيلوگرمي
ظاهر: كريستال يا پودر
رنگ: سفيد
بو: بي بو

فارسي
Tags: 

قيمت فروش سيترات سديم خوراكي

شركت بازرگاني تيناكم محصول سيترات سديم خوراكي را از كشور چين با برند ARROW و آلمان وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد سيترات سديم غذايي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

سديم سيترات (E331)با فرمول شيميايي NA3C6H5O7 نمك سديم اسيد سيتريك بوده و مانند اسيد سيتريك، داراي طعم ترش است. مانند نمك هاي ديگر، آن را نيز داراي طعم شور است.

فارسي
Tags: 

قيمت فروش مونو پروپيلن گليكول MPG

شركت بازرگاني تيناكم محصول مونو پروپيلن گليكول MPG را از كشور چين و كره با برند سامسونگ وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 250 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد مونو پروپيلن گليكول MPGبا تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي
Tags: 

نمايندگي فروش اسيد فوماريك دارويي

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۰۴:۰۹ توسط:محمدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :